• 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 9.jpg
  • 10.jpg

     30.05.2016 uczniowie i nauczyciele zajadali się zdrowymi przekąskami i sałatkami oraz delektowali koktajlem ze świeżych owoców. Każda klasa opracowała dekalog zdrowego stylu życia oraz wykonała plakat na anty-reklamę fast-fooda. We współpracy z nauczycielami j. polskiego zorganizowano konkursliteracki „fraszka o zdrowiu”.

tabela wyników

zdjęcia z imprezy

dotyczące zdrowego odżywiania:

Klaudia Woźniak 1ATO - pobierz

Konrad Olszewski- pobierz

Aleksander Chudy - pobierz

Aleksandra Niejadlik 1ATE - pobierz

1.Jedz codziennie różne produkty z każdej grupy uwzględnionej w piramidzie.

2.Bądź codziennie aktywny fizycznie – ruch korzystnie wpływa na sprawność i prawidłową sylwetkę.

3.Źródłem energii w twojej diecie powinny być głównie produkty znajdujące się w podstawie (na dole) piramidy.

4.Spożywaj codziennie przynajmniej 3–4 porcje mleka lub produktów mlecznych, takich jak jogurty, kefiry, maślanka, sery.

5.Jedz codziennie 2 porcje produktów z

Czytaj więcej...

Zdrowe odchudzanie polega na stopniowej utracie zbędnych kilogramów. Próby odchudzania szybko i gwałtownie, zwykle skutkują ponownym przybraniem kilogramów, często większych niż prędko uzyskana ich redukcja. Nie warto więc nadwyrężać zdrowia.

Dobre tempo chudnięcia to 0,5–1 kg na tydzień, czyli od 2 do 4 kg na miesiąc. W takim tempie będziesz chudnąć wolniej, ale efekty będą trwalsze. Uzyskanie prawidłowej masy ciała to proces, któremu towarzyszy zmiana

Czytaj więcej...

Jeśli Twój obwód talii wskazuje na otyłość brzuszną, oznacza to, że może występować u Ciebie zespół metaboliczny. Zwiększa on istotnie ryzyko wystąpienia poważnych powikłań ze strony układu krążenia (zawał mięśnia serca, udar mózgu). W związku z tym niezbędne jest zbadanie, czy nie występują u Ciebie inne cechy tego zespołu. Współistnienie trzech z podanych nieprawidłowości spośród kryteriów rozpoznawania zespołu metabolicznego (

Czytaj więcej...

1. MIEJSCE  - Kl. I ATO

2.MIEJSCE   - Kl. III ATE

3. MIEJSCE  - Kl. II ATH

GRATULULUJEMY WSZYSTKIM ZESPOŁOM

Obwód talii jest pośrednim wskaźnikiem ilości tkanki tłuszczowej nagromadzonej w jamie brzusznej i pozwala sprawdzić, czy masz otyłość Jest to szczególnie ważne, ponieważ z tym typem otyłości wiążą się groźne zaburzenia metaboliczne, jak cukrzyca typu 2, hiperlipidemia, stłuszczenie wątroby.

Zawsze warto, poza pomiarem wskaźnika BMI, dokonać pomiaru obwodu talii, by uniknąć zagrożeń, jakie niesie ze sobą otyłość brzuszna.

Pomiaru obwodu dokonaj w połowie odległości między

Czytaj więcej...

wyszukaj

licznik odwiedzin

1558602
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
582
1520
7976
106785
26153
33126
1558602

Your IP: 54.146.59.51
2017-08-18 08:56

bip logo                lacertaplanszoweczkacube